2010. június 26., szombat

Kántor Sándor: azok jutottak tovább, akiknek szorítottam




Nagy kíváncsisággal figyeltem a csoportom fejleményeit, és több olyan mérkőzést is láttam, ami joggal nyerte el a tetszésünket. Ráadásul az a két csapat jutott tovább, amelynek szorítottam...

A csoportkör záró fordulója előtt féltem attól, hogy a japánok nem fognak hajtani. Nekik a döntetlen is elég lett volna a továbbjutáshoz. Az ázsiaiak ennek ellenére szerencsére hajtós, jó focit játszottak, és ezen talán még a dánok is meglepődtek. Fantasztikus japán szabadrúgás gólokat láthattunk, és ezek után a csapat tagjai már felszabadultan, lazán futballoztak tovább. A dánok csak szépíteni tudtak, így Japán megszerezte ezt a győzelmet is. Honda ezen a meccsen is káprázatosan játszott, és azt hiszem, az elmúlt két hétben kiderült: ő olyan húzóember, aki elől és hátul is sokat hozzátesz együttese játékához.

A Hollandia – Kamerun mérkőzésen mindkét csapatnak volt esélye a győzelemre. A hollandokra jellemző, hogy gyorsan, négy-öt passzal eljutnak az ellenfél kapujáig, és ott szinte mindig veszélyesek. Ezen a találkozón is taktikus játékkal kerültek a kameruni védők mögé, és ez nyerő lap lehet a kezükben a folytatásban is.

Én a hollandokat a döntőbe várom, ha csak nem bomlik meg a csapategység valami miatt, illetve sárga és piros lapok nem jönnek közbe. Japán nyugodtabban játszhat a folytatásban, teher már egyáltalán nincs rajtuk véleményem szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése